reklama

Východ proti Západu

Už niekoľkokrát sa mi podarilo prečítať si na rôznych portáloch venujúcich sa zdraviu odpoveď lekára: To sa nedá vyliečiť, vezmite si ďalšiu tabletku... Naozaj?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem presne ako je to s vážnymi ochoreniami, i keď pojem "vážny" je v tomto smere relatívny, ale všetko je to zrejme o presvedčení. S radosťou som sa objednala na akupunktúru. Lepšie povedané vyšetrenie podľa tradičnej čínskej medicíny, lebo akupunktúra je len jej časť. Niektorí sa usmievali a čakali, že sa vrátim od "šamanov" s čiernym kocúrom na pleci a mansonovským mejkapom. Iní sa tešili, že aspoň budem pokusný králik, a poviem im "aké to bolo."
A dobré to bolo! Prívetivé, ochotné, milé, ľudské a presvedčivé. Nebála som sa lekárov, i keď boli v bielom. Ihly, ktoré mi trčali z tela mi pripadali ako komíny, ktorými sa zrazu vypustila para. A po napravení chrbtice som mala vzápätí červenšie líca, žiarivejšie oči a domow som odchádzala, by očko, 3 cm nad zemou...

Oslobodzujúce :)

Janica Lacova

Janica Lacova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kreativec s optimistickou naladou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu