reklama

Odškodnite ma! Veď sneží!

Dažďové kvapky dopadali na okno tichšie ako obvykle. Snehové vločky. Prvé čo ma napadlo bolo...prečo sneží teraz na jar?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Na Miletičke už predávali aj snežienky, i keď je pravda že mnoho ľudí ma ešte v obývačke vianočný stromček. Čudná doba. Túto "zimu", lepšie povedané v decembri, som sa vybavila len španielskou zimnou výstrojou z P&B, predpokladajúc že takto vydržím až do marca. Naivka. V bledom kabáte do plus 10 stupňov teraz z troch metrov obchádzam kaluže a nadávam na každého vodiča, ktorý ide rýchlejšie ako 40. Ale keďže teraz ušetríme na odškodňovaní lyžiarskych stredísk, mali by sme odškodniť mňa.
Veď som si chuderka kúpila len "letný" kabát...

Janica Lacova

Janica Lacova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kreativec s optimistickou naladou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu