reklama

No.Stress.2007!

Každý deň sa vypustí do potokov, riek a jazier viac ako 6 miliónov ton odpadkov. V Afrike má 50% obyvateľstva k dispozicií len nekvalitnú vodu. New York vyprodukuje za deň 24 tisíc ton odpadu...a takto by som mohla pokračovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
No.Stress.2007!
No.Stress.2007! (zdroj: janica)

Tento a iné fakty, som si uvedomila pri ranných správach, keď som bola ohúrená informáciou, že globálne otepľovanie môže mať skutočné vážne následky. Je to zvláštne, že človek si pri takejto správe povzdychne, dá si na raňajky aktívju a večer ani nevie, že sa topia nejaké ľadovce. Tak teraz neviem, či sme slabo informovaní, osveta je slabá, alebo sa každý stará len sám o seba. Ja som si povedala, že budem od nového roka zase konzumovať len oddelenú stravu, každý deň cvičiť jogu a raz do týždňa si kúpim dobrú knihu. Neviem, či tým zabránim roztápaniu ľadovcov, ale aspoň budem mať dobrý pocit.
Zatiaľ....no.stress.2007!

Janica Lacova

Janica Lacova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kreativec s optimistickou naladou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu