reklama

Umelé?

Minule som videla v reštaurácii umelé kvety napichané v kvetináči, prišlo mi to vtipné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Baby si napichávajú do hlavy umelé vlasy. Úprimné povedané, neviem ako to vyzerá v detailnom zábere a ani si neviem predstaviť tú techniku ako sa to praktizuje. Asi ani nechcem. Ale keď si predstavím napríklad hriadky s mrkvou a pomedzi ne rastie burina, tak... áno, to bude ono. S umelými nechtami sa mrkva sadiť nedá a umývanie vlasov s následným vyberaním nechtov z uteráku si tiež neviem predstaviť. Umelé mihalnice u mňa vyvolávajú pocit, že oku sa chce spať a kedže sa mám s tým problém, mala by som si ich zaobstarať. V marketoch predávajú umelý med a určite ho nezbierajú včely, kedže je to len prevarený cukor s kanagónom. Umelé sladidlo je taká istá absurdita ako umelý rezeň. Umelé stromčeky sú nechutné a nevoňajú. Je však veľa umelých vecí, ktoré sú pre život užitočné a preto ani môj postoj k umelým veciam nie je až taký negatívny.
Veď dôležitá je rovnováha :)

Janica Lacova

Janica Lacova

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kreativec s optimistickou naladou Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu